Audyt strony internetowej w ramach usług SEO

Kompletnie nie wiesz jak posługiwać się takimi narzędziami jak Google Search Console, Google Analytics lub Keyword Planner? No cóż, może się wydawać, że w takim razie pozycjonowanie stron internetowych nie jest Twoją mocną stroną. Oczywiście wspomniane na początku narzędzia są jednymi z bardziej zasadniczych, które na co dzień stosuje się w tematyce SEO. Jednakże spokojnie, ponieważ o ile nie znasz ich obsługi, to wcale nie powinieneś się tego uczyć.

Wystarczy, że w Twojej okolicy znajduje się fachowa firma od Search Engine Optimization. Zresztą firma może być nawet znaleziona w internecie, ponieważ kontakt telefoniczny, przed adres e-mail a także ogólnie kontakt wirtualny jak najbardziej wystarczy, by z dobrym skutkiem wykonywać tego typu usługi pozycjonerskie. Powracając do narzędzi SEO, to ze stuprocentową pewnością te wymienione na początku są niezbędne, ażeby móc stworzyć audyt seo, wybrać odpowiednie frazy, czy też sprawdzić optymalizację witryny internetowej. Co więcej, za sprawą Google Analytics jesteśmy w stanie śledzić ruch na stronie i sprawdzać, czy obecnie witryna internetowa znajduje się w tendencji wzrostowej czy natomiast spadkowej. Dla pozycjonerów te darmowe narzędzia SEO są naprawdę nieocenione. Po prostu dają dostęp do wielu bardzo istotnych informacji zwrotnych. I to nie tylko i wyłącznie bezpośrednio o internetowej stronie, ale nawet o klientach i użytkownikach, którzy korzystają z naszej witryny internetowej, zamawiają usługi online albo po prostu kupują produkty. Jeśli nadal zastanawiasz się komu zlecić pozycjonowanie stron firmowych, bloga, strony naszego e-commerce albo powszechnego sklepu internetowego, to raczej oferta dobrej firmy pozycjonerskiej powinna rozwiać Twoje wątpliwości. W razie wątpliwości warto poprosić o indywidualną rozmowę, czy też o wycenę usługi. Zwłaszcza w momencie, gdy interesują nas kampanie reklamowe Google Ads i Facebook Ads.
Źródło informacji: pozycjonowanie z google